Pratik İşlem | Fatura Ödeme Merkezi |  FÖM

Pratik İşlem | Fatura Ödeme Merkezi |  FÖM

Sıkça Sorulan Sorular - Pratik İşlem | BDDK Lisanslı Fatura Ödeme Merkezi, FÖM
Sıkça Sorulan Sorular
Anasayfa › Sıkça Sorulan Sorular

Tüm Yanıtları Aç Tüm Yanıtları Kapat

Nasıl temsilci olabilirim ?
Sitemizin bayimiz olun kısmından form doldurup gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız dönüş sağlayacaklardır veya 0850 304 1 444 telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.
Temsilcil olmak için ücret ödeyecek miyim ?
Temsilci olabilmeniz için herhangi bir teminat ücreti almıyoruz. Bazı bölgelerde anlaşma gereği o bölgenin yetkili veznelerinden bedel alınabilir.
Bayilik şartlarınız nelerdir ?
Temsilci olabilmeniz için gerçek veya tüzel kişi olup vergi levhanızın olması gerekmektedir. 6493 sayılı kanuna göre temsilci olabilecek niteliklere sahip olmanız gerekmektedir.
Bayilik oluştururken bilgisayarıma program kuruyor musunuz ?
Bayimiz olduğunuz zaman herhangi bir program kurulumuna gerek olmuyor, şifreleriniz ile size açılan ekranlarınıza girdiğiniz takdirde fatura ve kontör panellerinden online olarak işlemlerinizi gerçekleştirebilrsiniz.
Bayilik oluşturduğunuz zaman ekranlarınıza nasıl giriş yapabiliriz ?
Bayiliğiniz onaylandığı takdirde,bayi girişi kısmından size verdiğimiz kullanıcı bilgileriyle giriş sağlayabilirsiniz.
Statik IP ekleyebiliyor muyuz ?
Açılan ekranlarda sözleşmemiz bulunmaktadır sözleşmemizin ilk nüshasında statik Ip kısmını doldurup tarafımıza gönderdiğiniz zaman eklenmesi tarafımızdan hemen sağlanacaktır.
Bayiniz olmak istiyorum ama size nasıl güvenebilirim ?
Güven Group firması olarak 9 yıldır bulunduğumuz sektörde hizmet vermekteyiz . Türkiye geneli bizim ile aktif olarak çalışan 7000 üzerinde bayimiz bulunmaktadır .Tüm bayilerimize en iyi ve en kaliteli hizmeti vermek amaçlı şirketimizin bünyesinde yazılım ve teknik destek ekibi hazırda bulundurmaktayız.Müşteri temsilcilerimizi en üst düzeyde yetiştirmekte ve kaliteli görüşmeler sağlamaktayız. Bayi fikirlerine her zaman açığız onlarında destekleri ile bugüne kadar hizmet ağımızı çok geliştirdik. Müşteri memnuniyeti adına ekranlarımızı her zaman güncel tuttuk ve tutmaya da devam ediyoruz. Fatura tahsilatı ve Kontör Tl satışlarında en uygun fiyat listelerini vermeye çalışıyoruz . Fiyatlarımızda sürekli oynamalar yapmıyoruz. Çözüm odaklı çalışmaya özen gösteriyoruz. Güven kısmı için zamanla karşılıklı çalışarak ilerliyoruz Müşteriniz sizden yaptığı tüm işlemlerden memnun kaldıkça her zaman sizi tercih eder, sizde bu şekilde dönüşümler olduğu zaman bizden memnun kalırsınız. Bizde bunun için elimizden gelenin en iyisini yapmaya özen gösteriyoruz. Ayrıca internet sitemizde firmamızın açık adresi bulunmaktadır Randevu alıp ofisimize gelerekte yüzyüze görüşme sağlayabilir ve bayilik hakkında bilgi alabilirsiniz bu şekilde de bayiliğinizi oluturabiliriz
Sisteminizin bir demosu var mıdır?
Sayfalarımızın bir demosu bulunmamaktadır. Ekranlarımızı incelemek için bayimiz olmanız gerekmektedir bayiliğiniz açıldığında sayfalarımızı inceledikten sonra dilerseniz çalışmaya başlayabilirsiniz.
API Yönlendirmesiyle işlem yapabilir miyiz?
Sayfamız API yönlendirmesine uygun olarak tasarlanmıştır sayfamıza fatura ve kontör API yönlendirmesi yapabilirsiniz
Tl (kontör) yüklemelerinde hangi operatörlerin yüklemelerini yapabiliyoruz ?
Kontör yüklemelerinde bütün GSM operatörlerinin (TURKCELL, VODAFONE, AVEA ) tam ve paket yüklemelerini yapabilirsiniz .
TL Yüklemeleri en geç kaç dakika içerisinde yüklenmektedir ?
TL yüklemeleri operatörde problem yok ise anında yüklenmektedir.
Ucuz arama calback yüklemesinde müşteri nasıl arama gerçekleştirecek?
Yükleme yapmak istenilen numaraya yükleme yaptığınızda 1- müşterinizin numarasına mesaj gelir. 2- Müşteriniz mesajdaki müşteri hizmetlerini arayacak. 3 - Karşı arama telefonu kapatınca müşterinizde kapatacak telefonu. 4 - Saniyeler içinde müşterinizin telefonu çalacak.5 - Müşteriniz çalmakta olan Telefonu açacak ve aramak istediği numarayı arayacak. Daha ayrıntılı bilgi için www.callback.web.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Kontoru yanlış yüklersem İptal ediliyor mu?
Kontor de iptal yapılmamaktadır. Operatörden yapıldığı için İptal edilememektedir.
Bekleyen Kontorlerimi nereden görebilirim?
TL yükleme kısmından Yükleme Raporları alanını tıklayarak işlemlerinizin takibini yapabilirsiniz.
Favura ve Kontorum iptal olduğunda, paranın bakiyeme iade edilip edilmediğini nasıl bileceğim?
İşlemlerinizden birisi (fatura -kontör) iptal olduğunda sayfalarımız otomatik olarak bakiyenizi iade etmektedir. Sizde bakiyenizin yükseldiğini göreceksiniz.
Fatura tahsilatları online mıdır ?
Tüm kurumlar anlaşmalı 6493 sayılı kanun ile online olarak anında ödeme kuruluşu tarafından gerçekleşmektedir.
Fatura ödemelerinde hangi kurumların ödemelerini gerçekleştirebiliyorsunuz ?
TELEKOMİNİKASYON,ELEKTRİK,DOĞALGAZ,SU,ÖZEL FİRMA ÖDEMELERİ(ORİFLAME),TV ,İNTERNET ,HGS gibi kurumların tüm fatura ödemelerini ekranlarımızdan gerçekleştirebilirsiniz
Yanlış Faturayı ödersem iptal olur mu?
Fatura tahsilatları online olarak ödendiği için eğer ödenirse herahangi bir işlem yapılmamaktadır ama bize bildirdiğiniz takdirde faturanızın kontrolunu sağlanır ve ona göre işlem yapılır. bu konudaki önerimiz faturaları dikkatli almanızdır.
Hgs ödemeleri hangi gün ve saatler arasında ödeniyor?
Hafta içi 09:00 ile akşam 17:00 kadar ödemeleri alabilrsiniz. Yalnız faturalarınız akşam 17:00 -17:30 arasında onaylanacaktır. C.tesi ve Pazar kurum kapalı olduğu için Hgs ödemesi yapılmaz. Cuma saat 17:00 dan sonra ve c.tesi pazar aldığınız HGS ödemeleri pazartesi günü alınacaktır.
Fatura için ayrı Kontör için ayrı mı ödeme bildirimi yapıyoruz?
Kontör ve Fatura ödemleri tek bakiye üzerinden işlemleri yapılmaktadır.
Kredi Kartı ile ekranlarımıza bakiye yükleyebiliyor muyuz ?
Kredi kartı kullanabilmeniz için öncelikle bizimle 1 Ay nakit olarak çalışmanız gerekmektedir. Daha sonra bayilik ekranlarınızdaki sözleşmemizin her sayfasını kaşeleyip imzalı olarak, kimlik fotokopisi, vergi levhası, imza sirkünü tarafımıza ıslak imzalı bir şekilde kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Yapılan bu işlemlerden sonra kontrolu sağlanıp tarafımızdan size dönüş yapılacak ve onaylanıp onaylanmadığının bilgisi verilmektedir. Bu işlemlerden sonra kredi kart işlemleriniz onaylanırsa kullanabilirsiniz.
Sisteme nasıl bakiye yükleyebileceğim?
Sayfamızdaki sol kısımda bulunan menüde Ödeme/Fatura-Ödeme Bildir-Havale/Eft kısmından hani bankadan ne kadar havale yaptığınızı ve açıklama kısmına da hangi isimle havale yaptığınız belirterek Ödeme Bildir butonuna bastığınızda en geç 15 dk içerisinde bakiyeniz onaylanacaktır.
Ödeme bildirimleri en geç ne kadar süre içerisinde onaylanmaktadır ?
Ekranlarımıza yaptığınız ödeme bildirimleri en geç 15 dakika içerisinde onaylanmaktadır.
Sizlere ödeme yaptıktan sonra bakiye hareketlerimi nasıl hesaplarım ?
Tüm yaptığınız işlemlerde önceki bakiye ve sonraki bakiyeyi ayrı ayrı göstermektedir. Sizde bu şekilde tüm paranızın kontrolunu kolayca sağlayabilirsiniz.
Kredi kartı hemen kullanabiliyor muyum ?
Kredi kartı kullanabilmeniz için öncelikle bizimle 1 Ay nakit olarak çalışmanız gerekmektedir. Daha sonra bayilik ekranlarınızdaki sözleşmemizin her sayfasını kaşeleyip imzalı olarak, kimlik fotokopisi, vergi levhası, imza sirkünü tarafımıza ıslak imzalı bir şekilde kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Yapılan bu işlemlerden sonra kontrolu sağlanıp tarafımızdan size dönüş yapılacak ve onaylanıp onaylanmadığının bilgisi verilmektedir. Bu işlemlerden sonra kredi kart işlemleriniz onaylanırsa kullanabilirsiniz.
Nasıl Ödeme bildirimi yapacağım?
Sayfamızdaki sol kısımda bulunan menüde Ödeme/Fatura-Ödeme Bildir-Havale/Eft kısmından hani bankadan ne kadar havale yaptığınızı ve açıklama kısmınada hangi isinle havale yaptığınız belirterek Ödeme Bildir butonuna bastığınızda en geç 15 dk içerisinde bakiyeniz onaylanacaktır.
Bakiyemi sizin hesabınıza mı yatırıyorum?
Çalıştığımız 15'e yakın bankalardan birinden hesabımıza bakiyenizi yatırıp ödeme bildirimi yapıyorsunuz .15 dk içinde onaylanacaktır. Bakiyeniz onaylanınca sistemde görebilirsiniz.
Masraf almayan Bankalarınız hangileridir?
KuveytTürk, Albarakatürk , Enpara bankaları atm' lerinden masraf almaz.
Yaptığımız işlemlerin dekontunu verebiliyor muyuz ?
Ödemiş olduğunuz fatura ve yüklemiş olduğunuz kontörlerin dekontunu müşterinize verebilirsiniz sayfalarımız tüm yazıcılara uygundur var ise kendi yazıcınızı kullanabilir yeni bir yazıya ihtiyacınız var ise de yazıcı (slip-termal ) yazıcı satışımız mevcuttur, bizden de yazıcı temin edebilirsiniz.
Müşteriden aldığım kârın fatura dekontunda gözükmesini istemiyorum.
Müşteriden alacağınız kazanç her zaman gözükür. Yasal olarakta bunu müşerinin bilmesi gerekmektedir.
Çalışma saatlerinizi öğrenebilir miyim ?
Hafta İçi ve Cumartesi günleri 08:30 - 22:00 saatleri arasında, Pazar günleri 09:00-21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim ?
0850 304 1 444 numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.Hafta İçi ve Cumartesi günleri sabah 8:30-22:00 Pazar günü ise sabah 09:00-21:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
Herhangi bir problem oluştuğunda size ekranlardan nasıl ulaşabiliriz ?
0850 304 1 444 numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.Hafta İçi ve Cumartesi günleri sabah 8:30-22:00 Pazar günü ise sabah 09:00-21:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Ayrıca ekranlarımızda problemlerinizi bize mesaj yolu ile de bildirebileceğiniz bir alan bulunmaktadır Yeni Destek talebi alanından bize yazabilirsiniz.
Sizinle çalışan bir bayinin bilgilerini verir misiniz?
Hiçbir bayimizin bilgileri, bilgisi dışında üçüncü kişilerle veya başka bir bayimiz ile kesinlikle paylaşılmamaktadır.
İş yerimizde birden fazla çalışanımız bulunmaktadır. Ayrı kullanıcılar ekleyebiliyor muyuz?
Bayilik ekranlarınızdan istediğiniz kadar kullanıcı girişi oluşturabilirsiniz. Ayrı şifreler ile giriş sağlayabilirler. Ayrıca kullanıcının yaptığı işlemleri takip edebilirsiniz.
Ekrandaki şifrelerimi kendim değiştirebilir miyim ?
Kullanıcı işlemleri kısmından şifrelerinizi kendiniz değiştirebilirsiniz
Aylık, günlük, haftalık kazançlarımı kısa yoldan görebilir miyim ?
Raporlar kısmından tüm kazançlarınızın takibini yapabilirsiniz.
Sticker, Broşür veriyor musunuz? Ücretli mi?
Bayiliğiniz onaylanıp bakiyenizi yatırdıktan sonra Sticker Broşör siparişi verebilirsiniz.Ücretsizdir.Sadece kargo bedeli bakiyenizden düşer. Korgo ile adresinize gönderilmektedir. TL yükleme bölümünde kontor yükler gibi numaranızı yazıp çıkan beyaz butonu tıklayıp seçeneklerden şipariş verebilirsiniz
Bana fatura kesiyor musunuz?
Her bizimle çalışan bayime kesinlikle fatura kesilmektedir. Ay sonunda fatura ve kontor faturanızı mail adresinize gönderilmektedir.
Paket yüklemeleri yapabiliyor muyum?
avea, turkcell, vodafone paket yüklemelerini gerçekleştirebilirsiniz. (tam, ses, sms, internet ve nar paketleri)
Hangi saatler arasında ödeme geçebilirim?
Hafta İçi ve Cumartesi günleri sabah 8:30-22:00 Pazar günü ise sabah 09:00-21:00 saatleri arasında geçebilirsiniz.


Bize Ulaşın
Pratik İşlem | BDDK Lisanslı Fatura Ödeme Merkezi,  FÖM

Bize Ulaşın

Güven Grup Tek. ve Hiz. İth. ihr. Tic ve San. Ltd. Şti.


Oruç Reis Mh. Tekstilkent Cd. Tekstilkent
A-03 10AS 303 Esenler / İSTANBUL

Tel: 0850 304 1 444
Fax: 0212 709 13 99
Mail:[email protected]







FacebookTwitterYoutubeGoogle Plus
Copyright© 2007 - 2019 Tüm hakları Fatura Ödeme Merkezine aittir. www.faturaodememerkezi.com.tr
Bu site Pratik İşlem Ödeme Kuruluşu adına pazarlama faaliyetinde bulunmaktadır.
GuvenKurumsal v1.0